Superbra midsommarafton..

Jag har haft en jättebra dag.. :)

Igår kväll blev det sent.. kom hem sent från salsa o sen snabbdusch o kolla tv ti sent.. el ganska iaf..

Vakna vid tio idag.. ringde brorsan o sen blev de fart på mig.. va tvungen o skynda mig för de va tvungen o hämta mig.. har ju ingen bil.. iaf så gick de bra.. vi for ti Hägnan.. ett ställe i Lule.. tradionellt midsommarfirande.. vi hade lite picknick o myste.. de va sååå bra väder :) strålande sol o inte ett moln på himlen på heeela dan.. :)

Efter picknick for vi ti MC donald o käka mcflury marangswish o den va jättegod :) tog en milkshake oxå för de e de bästa :) sen handla jordgubbar o sen hem ti brorsan.. slappa lite i solen, kolla mailen o slappa.. sen kom mamma från Finland o vi käkade sill o potatis.. gott :) sen jordgubbar o grädde... ännu mer gott :)
Hoppa lite studsmatta med pojkarna oxå... hihi..

Jättemysig dag.. verkligen.. o underbart väder.. :)

Kom hem vid 21 o tog en snabbdusch.. kliade över hela kroppen o nu ser ja att ja har bränt mig lite oxå... är helt röd.. usch.. gillar inte o se ut som en kräfta..

Mamma är me hos mig.. vi kollar en film.. ska snart gå lägga oss.. är lite tröttis..

Hoppas alla haft en skön midsommarafton.. o fortsatt trevlig helg... :)

Kommentarer
Postat av: M i t Z a . s e ♥

Har du haft en bra midsommar ? ;D<3

2010-06-25 @ 23:31:46
URL: http://Mitza.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback