Sthlm o Lunarstorm

Nu ska de stänga ner Lunarstorm.se.. jag som varit trogen medlem där sedan.. öhh kommer inte ihåg men massor med år.. sorgligt :( fast faktiskt har ja varit less på alla som frågat efter min msn där.. o de flesta verkar bara vilja ha sex så kanske lika bra.. dock kommer jag sakna all bekräftelse man faktiskt får..
När man lägger upp bilder o får höra att man är vacker/snygg/sexig/söt... får ju inte höra det varje dag direkt så det har på sätt o vis ändå uppskattats... trist är de iaf...
Fast facebook är har ja blivit flitig användare av nu tack vare att man träffat flera av mina dominikanska vänner där :)

Nu är jag hemma från Sthlm... Det var riktigt kul :)
Möte på fm och sen vårutflykt till en bowling hall.. spelade discobowling.. så himla kul :) tyvärr gör man det alldelens för sällan.. sen åt vi middag på ett wärdhus.. supergod mat o ganska enkel dessert (sorbet) men otroligt gott.. åt som om jag aldrig sett mat förut... hahaha..
Sen till hotellet o väl där så träffades vi på uteterrassen o vi spelade Kubb.. aldrig spelat de förut o de va riktigt kul.. :) efter det käkade vi vitlöksbröd o tatziki.. massor med vitlök var det men gott :) har ätit väldigt mycket de senaste dagarna.. haha..
Igår var det möte hela dagen.. kan ju inte bara ha kul när man åker iväg måste jobba lite :) Flyget lämnade Sthlm vid kvart över fyra o ja var hemma runt 18.. packa upp väskan o sen for ja o träna salsa fortsättning.. nya steg så himla tur att ja hann vara med.. :)

Idag är det jobb som vanligt men jisses va trött ja va imorse.. :S Drömde massor på morgonsidan o de va inge positivt.. ingen marddröm direkt bara tråkigt.. drömde att Edde va otrogen.. iförsig har ja alltid drömt de.. förutom innan nu senaste gången ja va där.. tror ja de va.. sökte på drömtydning o då står de någon om rädsla o svartsjuka.. svartsjuka är vi båda två så de stämmer väl men rädsla vet ja inte... hm.. mysko..

Iaf idag är det salsa igen.. fast denna gång med dansgruppen.. :) lära oss koreografi o ev. blir de uppträdande i början av augusti :) spännande.. hihi.. igår fick vi lära oss lite klurigt steg.. ojoj..

Har fått paket o hämta nu.. mina filmer tror ja o imorgon kan ja hämta andra bikinin ja beställt o en klänning.. :)
__________________________________________________________

Skattepengarna har kommit såg ja.. yeaah skönt :) mindre skuldkänslor över mitt shoppande.. haha..
jag har även förbetalat resan i dec/jan... weeiiii... Gissa vart?? hehe

Undra vad ja måste göra inför juli resan?? kanske dags o börja fundera på de kanske? :)

Ne nu ta tag i pappershögen som ligger på skrivbordet..

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har du bokat en resa till dit?

2010-06-10 @ 12:52:40
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj, ska du åka i vinter igen? Vart bär det av? Thailand? =)

Kramis

2010-06-10 @ 22:36:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback