Snart semester...

Jepp snart har jag semester.. alltså från jobbet.. :)
Imorgon börjar min ledighet.. ska bli skönt... hihi.. ladda batterierna..

Igår var jag o hjälpte mamma en sväng.. fick mat oxå.. hihi.. sen for jag hem o tvätta o kolla lite tv.. kollade lite med packningen oxå.. men ännu inte klar.. att de ska vara så svårt o packa? haha.. jag gör allt annat utom o packa.. :) jag har packat i huvudet.. bara ta fram kläderna o lägga dem i väskan..

Jag har fixat de mesta nu på jobbet innan semester.. de känns som så iaf.. :)

Idag är det salsa tajm.. skönt o få röra på sig lite.. har inte hunnit träna nå aerobics.. trist... :( saknar verkligen de.. men de finns i höst oxå el när ja kommer hem :)

Ska försöka klämma in o se SATC 2 igen.. den e såå bra.. har ju att jag kan gå se halva priset mån-torsd så då måste ja passa på... :)

Imorse såg jag ett inlägg som min brors tjej skrivit ti min syrra.. om utlandsresan de ska göra senare.. de verkligen känns i hjärtat för ja hade verkligen velat följa med :( sen kommer man se bilder o höra hur dem haft de.. kommer göra ännu ondare då... :( ja vet att ja ska utomlands själv men de är inte samma sak... o ja visst ja får träffa edde som ja saknar såå.. men ändå inte samma sak.. de e ju min familj.. syrran o hennes döttrar träffar ja inte heller så ofta o hade varit jättekul o vara med barnen utomlands.. får hoppas att de kommer fler chanser..

Imorgon är jag ledig.. men jag har massor o göra.. måste lämna bilen på verkstan igen.. den där irriterande varningslampan lyser.. igen.. o de är samma lampa de är fel på.. igen.. suck.. får se va dem säger.. sen ska jag plocka o färga ögonbrynen halv tolv på salong.. brukar göra de ibland för ja är dålig på att hålla dem fina.. sen måste ja fixa me respengar o packningen ska bli klar!! måste boka taxi ti hemresan oxå.. småfix att göra..

På fredag hämtar taxin 5,05.. jisses hoppas ja inte försover mig.. tur man kan sova på planet.. :)

Ha en skön dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack,tack... Åh,vad tidigt taxin kom,men du får ju sova på planet

2010-06-30 @ 16:12:12
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback