Snart helg..

Ja snart är det helg igen.. 11 juni tiden rusar iväg och snart åker jag.. nervöst börjar de bli :)

Jag har bokat resa till Dominikanska igen i dec/jan.. Hade gärna åkt ti Thailand igen men just nu lockar Domini mer.. Kommer att fira nyår där igen o ja bara ääääälskar o fira nyår utomlands.. :) stå på en strand i värmen o se fyrverkerierna med någon man tycker om o äntligen få pussar på tolvslaget.. mmmm underbart. :)

Pratade med Edde igår.. han va ledig så han är mer avslappnad då o ja kan i stort sett ringa när ja vill.. ringde vid 18 tiden innan salsan o han va såå söt :) gullet.. förstod nästan allt han sa oxå.. haha.. han räknar ner ti ja kommer.. mer än jag faktiskt.. sötisen.. saknar honom sååå mycke just nu men är väl för att ja får träffa honom snart.. :) Ska ringa honom idag oxå.. nu när det är helg kan ja vara uppe ti midnatt då de e enklare o prata me honom när han jobbar.. tidsskillnaden alltså.. grrr..

Igår var jag på första salsa koreografin.. hon visade hur det skulle se ut o jisses tänkte ja bara ska Vi lära oss De där... men de gick bra faktiskt.. på typ två timmar hann vi ganska bra lära oss första låten (av tre).. Är såå kul.. :) C valde att inte vara med i dansgruppen o på sätt o vis lite trist men jag förstår henne när hon har lille V o just nu är det väldigt intensivt med salsa så klart svårt o hinna vara med på alla o de behöver man nästan för att kunna lära sig koreografin.. de e superkul iaf :) vår lärare spelar in oss så vi får se stegen o vad vi gör fel.. sen säger hon självklart oxå :)
Hade någon sagt ti mig för typ ett år sen att jag skulle vara med i en salsagrupp hade jag nog trott att dem skämta :)

Vad händer i helgen då?? Jaa bra fråga.. idag ska ja handla present ti min bror som fyllde år i onsdags.. ska väl o fira honom oxå någon dag men jag vet inte när.. sen så måste jag köpa dansskor.. de går inte o dansa i gympaskor eller stilettklackar.. :/ sen ska ja handla mat oxå :) sen har jag inte gjort några planer.. i will see..

Hoppas alla har de bra..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Trevlig helg.

2010-06-11 @ 09:28:57
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback