Salsa/Dansgrupp

Igår var det salsa.. så kul :) jag o C gick till stan o vi prata under tiden så de va bra.. fick lite extra tid..

Salsan va jättekul.. mycket fokus på armar o höfter.. hihi.. sen lite snurrar o de är där jag har sååå mycke problem för ja blir så yr.. :S men de är kul iaf :)

Efter salsan så pratade vi om dansgruppen.. vi ska ev. uppträda i augusti och i sept.. nervöst :) så nu ska vi börja träna koreografi...
Nästa vecka blir de onsd som vanligt (kursen) sen torsd koreografi.. dock är jag i sthlm på onsdag så ja missar lite.. ska försöka skynda mig tebax så ja hinner vara med en stund iaf..

Veckan efter de.. blir det salsa tisd (koreografi) onsd (kurs) o sen torsd (koreografi igen) mycke salsa :)
Tror de blir så även veckan efter.. sen är de nästan dax för mig o åka för då är de sista veckan i juni.. jisses.. :/

Nackdel är att jag inte hinner träna så mycket aerobics.. men som alla säger.. salsa är träning oxå.. hehe..

Har inte pratat med Edde sen i söndags så idag ska ja ringa.. han är ledig :) men jag ska oxå träna.. måste passa på när ja kan... får se om jag orkar dra mig upp på lördag morgon.. känner verkligen att min kropp är helt slut.. tycker inte ja gjort så mycket... :/

De regnar idag.. så deprimerande...

HA en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback