Panik..

Fick lite panik igår.. jag fick äntligen biljetten ti Domini.. men den är på tyska så fattar ingenting!!! står nånting om railway o ja ska inte åka tåg vad jag vet iaf..
Men tack vare underbara vänner så fick jag lite av biljetten översatt så de e nog inge problem :) men jag måste ringa resebyrån idag o fråga om de där med railway.. ingen kunde förstå varför det står... jisses...

Jag är såååå orolig för resan inte för att flyga el att de e långt utan för att de ska hända nåt som gör att de blir förseningar el liknande.. åker med flyget 6!!! på morgonen nästa fredag.. vet inte när ja måste åka hemifrån men ska unna mig en flygtaxi.. iaf sen ti arlanda o direkt från arlanda till frankfurt.. det är inte mycke tid emellan så blir o skynda sig lite.. väskan tror ja ska gå checka in hela vägen till frankfurt (hoppas den hänger me då).. sen är de några timmar i frankfurt och sen åker ja ti Domini.. och det är i frankfurt jag är orolig.. jag har aldrig varit där.. ingen aning om vart ja ska gå el nånting :S
När jag landar i Domini landar jag i Puerto plata.. aldrig varit där heller.. så ja hoppas de e som där ja tidigare varit man möts upp av någon som tar ens namn och hänvisar en ti en buss.. sen kan ja kanske slappna av.. el så slappnar ja av först när ja är på rummet... :)
Sen blir jag nervös igen när ja ska träffa Edde o gänget.. haahha.. fyyy ahhh panik... nu ser ja inte ens fram emot o åka för ja är så orolig :S
Ja ja vet ja är lite knäpp :)

Igår efter jobbet blev de lite stressigt.. fick vara kvar o vänta på biljetten o sen scanna ja in den så mina underbara vänner kunde översätta.. sen skynda sig hem.. byta om, ringa Edde.. han svarade men fick inte så mycket vettigt ur honom... får väl se va som händer med Puerto plata.. :/ hm..
Sen skynda sig ti stan igen (gå eftersom ja inte har bil o är för envis o vill inte ta buss) gick ti salsan.. sååå kul va de :) lättare koreografi el steg fick vi göra.. himla roligt o de sattes nästan direkt :) kändes BRAAAA... fast onsd när vi har haft fortsättning har man inte haft någon press på sig att man måste kunna.. är nog den inställningen man ska ha annars oxå.. iaf.. de va jättekul :)
Jag kom hem efter 21 nångång.. mina fötter gjorde såååå ont.. :S snabbdusch o sen däcka i soffan en stund.. :) sen ringde T o berätta lite om biljetten.. *tack vännen* :)
Sen däcka ja i sängen vid 23... pust..

Aningen trött imorse.. men imorgon är jag ledig.. midsommarafton :)
Inga planer i dagsläget.. mamma kanske kommer.. vet inte än.. hon är i Finland fortfarande.. behöver städa o packa o greja iaf.. el rättare sagt jag måste göra de :) kommer att ha fullt upp nästa vecka med salsa o tänkte träna på tisd när vi inte har salsa.. :) sen åker jag ju.. ojoj..

Åhh min mage gör ont för ja är orolig.. inge bra o ha magkatarr då heller.. men men den lugnar sig när jag lugnar mig :)

Sol och de blåser inte kallt idag.. kan bli en varm o skön dag :) igår frös jag som fasen.. brrr...

Ha en bra dag... :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt med sol.. Jo,jag brukar kolla massa recept på internet,det är bra. :) Köp Magkatar tabletter .

2010-06-24 @ 10:17:08
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är lätt att resa! ;) Det fixar du lätt som en plätt! ;)



Kramis

2010-06-25 @ 20:48:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback