Orolig..

Jag går nog igenom alla känslor just nu.. nervös, orolig, glad, frustrerad, less ja mer vet ja inte :)

Just nu är jag orolig för jag har läst på aftonbladet el nåt att de kommer förmodligen bli den värsta orkansäsongen någonsin i karibien.. trevligt o läsa när jag snart ska dit!! men UD varnar inget o jag mailade resebyrån o frågade o de skrev att stormen Alex som härjar därborta startade i Domini med regn men är borta nu.. men de återkommer om det händer något.. har googla lite på väder o de är ju typ regn.. men när jag pratar med Edde så är det hot.. är väl hög luftfuktigthet.. hm.. ja har ingen aning.. bor inte i något land där vi har orkaner så vet inte hur de är...

Jag vill göra såå mycket just nu men tiden o jag räcker inte till :(
Ska jobba idag o imorron sen ledig.. skulle vilja vara hos mamma o hjälpa dem mer.. men ja behöver oxå vara hemma o tvätta o fixa packning.. skulle oxå vilja träna mer o så..

Jag skippade salsa igår.. var o hjälpte mamma istället.. sen for ja hem vid 21 o packa o fixa lite.. fick enorm huvudvärk men nu e de nog bara kläder kvar.. la mig efter 23 nångång..

Ringde Edde oxå igår vid 18.. o ja hörde honom bättre.. han sa att vi ska prata mer när ja kommer men att han vill att vi ska åka iväg.. han frågade hur de va med mig.. hihi.. han kanske hör att ja verkar knäpp.. haha.. va ett bra samtal iaf :) jag saknar honom o längtar tillbaka men nu är ja för orolig o nervös för resan :S

Nervös oxå om han o ja ska vara ensamma.. jisses.. vi har aldrig direkt varit de.. inte långa perioder iaf.. kan vara bra för o se hur det är men ja är ändå sjukt nervös...

Förmodligen oroar ja mig som vanligt i onödan men men.. just nu känner ja så...

Har ätit lunch o ska gå ti apoteket o inhandla lite...

Ha en skön dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback