Nervös..

Fy va ja är nervös nu.. el resfeber som vissa kanske säger :)

Jag åker på fredag.. 5,05 hämtar taxin.. åhh hur ska ja orka upp kl 4!!?? jaja de går väl.. sover på planet.. hihi.. el planen kanske man ska säga..

Blev inte så mycke packa igår.. fixa me smycken o hårgrejer.. men ja fyllde visst en necessär på smycken.. hm.. får nog kolla de där igen.. o då har ja ändå inte så mycke smycken.. konstigt.. el för liten necessär.. haha.. sen blev ja trött o gick o la mig istället.. :)

Jag vet ungefär i huvudet vad jag ska ha med mig bara gäller att få tummen ur o lägga de i väskan.. är dock osäker på hur många skor man verkligen ska ha med sig? hm..

Igår ringde jag Edde.. fick tag på honom på första försökte.. wow.. :) han hade sovit så ja väckte honom.. dock hördes de sååå dåligt.. såå irriterande.. o ja har inte pratat med honom sen onsd så tänkte att han skulle låta glad men nee.. vi tjejer vill höra så mycke.. vill att han ska vara glad o jubla att ja kommer snart men inte de.. han sa massor igår men ja hörde ju fasen inte vad så ja va sååå frustrerad när ja la på.. grrr.. måste ringa idag o fråga vad han sa.. de va ju iaf om när ja kommer så långt förstod ja iaf.. jag vet inte riktigt vad ja känner nu el så vågar ja inte känna efter för då får ja så ont i magen av nervositet.. gu bara ja skriver nu så känner ja magen dra ihop sig... ojoj.. de går bra de vet ja.. bara att ja inte vet vad som händer o ja vill annars veta o planera i förväg..

fyra dagar kvar.. ska ha salsa ida o onsd.. torsdag är ja helt ledig för då börjar min semester :) men känns som att ja har massor kvar o vet inte vart ja ska börja.. egentligen har ja inte mycke kvar.. tvätta lite o packa.. o salsa o umgås me mamma.. o jobba tre dagar då.. hm.. vill dela min i två delar just nu...

Ska göra lite vettigt nu..

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej!

resan kommer nog att gå bra ska du se, nör du väl är där nere så har du glömt allt som har med nervousiteten att göra :)



haha ser att vi har samma tankar hur många skor man ska med sig, nu ska jag ju va borta ett litet löngre tag än dig men jag ska då ha med mig 6 par skor, högklackat, sneakers, tofflor jaa du vet alla älsklingskor, jag vet att det finns massor av skor där borta men men jag vill ha med mina samtidigt vill man ju resa lätt jaja det är inte lätt...



ha dt nu så jäkla kul där borta gumman

kramar

2010-06-28 @ 13:05:30
URL: http://leezuh.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback