Jippiii...

Bilen gick igenom besiktningen!! så glad.. hihi.. en sak mindre o tänka på.. o lägga pengar på framförallt.. toppen..

Var lite flaxande där men fick en del gjort på jobbet iaf.. hem en sväng o vila lite.. kände mig trött o seg o ville inte träna.. men jag drog mig dit o de va så kul :)
Riktigt bra träningspass.. hem o duscha o har packat lite.. ska fortsätta snart.. va tvungen o surfa lite först.. :)

Jag åker ti Stockholm men ja återkommer innan ni hinner märka att ja är borta.. det är med jobbet så blir ingen shopping el nåt sånt.. träffa kollegor o möten bara.. blir kanske nån utflykt oxå..
Ska upp för tidigt imorgon.. usch.. tur man kan sova på planet... :)

Känner mig bättre idag.. skönt när man kommer o får jobba o tänka på annat.. o träna..

Ne nu fortsätta packa sen blir det en tidig kväll..

Ha de bra..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback