Salsa... Packat... Natti..

Igår var jag o såg SATC 2.. började semestern på bion.. hihi.. såg eftermiddagsbio.. var bara jag o en tjej ti.. va skönt i biosalongen iaf... den är så bra :) fast var faktiskt bättre första gången men ändå superbra..

Fick skynda mig hem o byta kläder o sen iväg på salsa.. alla var okoncentrerade o fick hjärnsläpp.. haha.. de gick ti slut bra o vi fick ordning på stegen... hihi.. vi höll på i tre timmar.. pust.. kom hem vid halv elva.. snabbdusch o sen kolla på tv ett tag.. ja var så uppe i varv.. haha..

Idag gick jag upp som vanligt vid sju.. har varit o lämnat bilen på verkstan.. kollar lite inspelat nu.. måste tömma så mycket som möjligt för jag ska tajma boxen.. måste spela in So you think you can dance.. får inte missa de :) älskar de programmet..

Ska snart ti stan.. fixa ögonbrynen o lite sånt.. sen måste jag PACKA!!! herregu att de ska vara så svårt... hehe..
________________________________________

Nu e de kvällen :)

Har nästan packat allt.. bara duschgrejerna o lite sånt kvar.. skönt.. har fixat hemma oxå o diskat o så.. duschat o rakat mig oxå.. hehe...

Har lite problem me o komma från flygplatsen när ja kommer hem men de e ett senare problem.. hm.. landar ca 21,30 så om någon har tid o hämta mig uppskattas de ;)

Har regnat, åskat (tror ja) o nu e de sol.. konstigt väder.. ska bli spännande o se va de e för väder i domini...

Har precis målat naglarna så de håller på torka o ska snart ringa Edde....

Blir tidigt kväll ida sen upp imorgon kl 4.. :S
Ska ställa två klockor för säkerhetsskull.. haha
____________________________________________

Irriterad på folk.. tyvärr får mamma ta smällen.. :(

Har pratat med Edde men de blev kort.. han jobbade... men men ja ser honom förhoppningsvis imorgon.. ja kommer fram ganska sent...

Nu ska ja packa i ordning resten o stänga väskan.. så e den klar..

Min kära vän T ringde precis.. önska mig trevlig resa... underbara vän :) o Alexandra o Angelina har skrivit o de kommer sakna mig så.... känns bra..

Jag skriver när jag kan..

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja den är bra men bra på ett annat sätt än ettan :) Haha har du inte packat än din stolle, hoppas du får det så bra nu på resan så får du komma o hälsa på tillökningen här sen:) Blir det trassel med nått så ring så fixar vi det härifrån. Kram!!!

2010-07-01 @ 11:41:17

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback