salsa kväll..

Igår sov jag himla konstigt igen.. suck... blir galen..

Fick iaf lite gjort.. greja lite.. men har inte packat upp ännu.. haha..

Vid 19 åkte jag ti min salsalärare o nåra tjejer samlades dock dansade vi inte utan vi prata o käka lite ost o kex.. väldigt mysigt :)
Jag blev kvar lite längre för vi prata om dominikanska o så... åkte därifrån vid halv tolv.. ooops :)

Gick o la mig vid 1.. igen... inge bra.. vaknade flera ggr igen o drömde en massor.. :/ jag vill nästan börja jobba igen.. haha..

Idag var det segt igen.. ingen inspration alls.. var o handlade en sväng iaf.. dock mest onyttigt.. haha..


Snart kommer blogg om domini.. den som väntar på nåt gott :) Bilder finns på face men kommer lägga in några här... :)

Hoppas alla har de bra...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback