Oväntat..

Måste skriva igen.. glömde skriva en sak förut... imorse när jag kollade mailen fick jag en överraskning.. ett inlägg på face från en kille ja dejtade för ca 2 år sen.. el vi va bara på en riktigt bra dejt sen blev de bara konstigheter (från hans sida).. har setts på stan nångång men han har inte hejat..

Nu vet jag varför.. han ångrade sig att han sårade mig så mycket men han gjorde bort sig o han erkänner nu det.. han ber så mycket om ursäkt.. bla bla o sen har vi mailat lite..
Jag har väl inte direkt tänkt på han så mycket men känns iaf bra o äntligen få en orsak ti varför de blev som de blev.. tycker de e lite komiskt :)
Han har barn o flickvän så just nu spelar de ingen roll men ja accepterar ursäkten..

Var ut en snabbis o inhandlade kort o present ti syrran o kort ti mamma som fyller/fyllt år i veckan.. Syrran är ju i Spanien just nu men då får hon present när hon kommer hem.. Mamma träffar jag senare så hon får nåt då..

Var tvungen o köpa parfym ti min darling.. den jag ääälskar som passar honom va på rea så ja va tvungen :) sen köpte jag mina absoluta favvobyxor från Cubus.. har ett par redan i svart o var tvungen o köpa ett par ti.. de är såååå sköna :) fanns i grönt oxå men inte min storlek :/ de ingår i deras sortiment så de får in olika färger hela tiden.. 149 kr kosta de bara så billigt o bra :) Skulle kunna bo i byxorna heela tiden.. hihi.. så sköna är dem..

Ne nu försvinner ja igen..

Glöm inte o kika bilder nedan!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var ju bra att han bad om ursäkt..

2010-07-29 @ 14:15:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback