Ingen ork..

Jag har ingen ork.. jag sover konstigt som fasen o trött ständigt... vaknat flera ggr på nätterna senaste ggr o idag vakna ja ti vid 5,40 o drömde massor då o sen vakna klarvaken vid 7,40.. då gick ja upp o sen somnade ja i soffan vid 12.. kunde inte hålla mig vaken..

Inget bra detta.. skulle behöva göra ärenden, packa upp, städa lite men nu.. ja har semester.. haha

Imorgon ska jag på salsa gruppen.. har inte tränat något o vet egentligen inte vad som hänt.. vet inte riktigt hur ja känner inför de.. insåg nu att lära sig dansa salsa såsom dem kan i DR är omöjligt.. de lilla ja gått är INGENTING.. vi såg ett par på lokalt disco som ja tänkte åhh så kan jag nog dansa.. o då säger Edde o hans kompis att out.. soo bad.. ja bara öhh ok.. ja håller tyst...

Blää.. pratat med Edde oxå o han nämner giftermål ännu mer nu.. ja hade lätt kunnat gifta mig med honom om jag visste vad de innebär praktiskt.. så jag ska ta reda på de.. försökte fråga honom varför han vill gifta mig men han sa bara att han älskar mig.. kanske bra svar ja vet inte.. haha..

Måste hitta någon mat.. hungrig...

Ha de så bra.. lovar att skriva mer om resan.. när jag får lite ork o inspiration..

Bilder finns på facebook... :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gifta sig är ju något man ska göra när man känner varandra ordentligt, när man haft en vardag tillsammans under en längre stund, varit förlovade ett tag innan och lever ihop? Så att man vet att det är rätt? :)

För hur rätt man än tycker att det kan vara, så måste man ändå vänta ut "1årskrisen" och allt därtill, för att se om det fungerar? :) Hänger du med i mina tankar?



Man måste ju leva tillsammans först för att veta att det funkar? :)



Kraaaaam

2010-07-22 @ 00:02:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback