God Jul..

Önskar alla en riktigt god jul.. :)

Befinner mig hos mamsen o firar jul.. syster yster är oxå här.. mysigt.. igår satt vi o kollade på uppesitterkväll med bingolotto.. värdelöst.. men jag vann 72 kr på v75.. haha.. fick 6 rätt..

Ska bada bastu sen o kalle anka såklart.. julmat o sen lite julklappar.. :)

Har varit o ränt lite i affärer men hittade inte så mycke ändå.. ingen klänning passade.. el en gjorde de.. från Gina.. men köpte den såklart inte.. ångrar mig nu... :/

Känns så overkligt att de e julafton.. känns inte riktigt som de.. känns mer overkligt att om en vecka är jag i paradiset :)
Vi satt uppe o pratade om det igår.. el fick mest tillsägelse.. så trist har redan hört de hundra elva ggr.. jaja.. får se va som händer..

Längtar iaf.. solen o värmen o dansen :)


Hoppas alla får en mysig julafton...
Julkramar

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

GOD JUL Åsa!! :D

Kramisar

2010-12-27 @ 16:13:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback