För snäll..

Ibland är jag för snäll speciellt när det gäller pengar.. jag har blivit liite bättre på de men förut så har jag lånat ut pengar ti två killar o ja har fortfarande inte fått tebax dem... när jag frågar så är de alltid du får dem nästa månad el ja har inga pengar bla bla.. ja blir såå less..
De drog en snyfthistoria när de väl frågade om lån o ja hade inte vilja o säga nej men ändå så sa magkänslan ifrån men man lyssnar tyvärr inte alltid på den.. nu när jag känner mig fattig får ja betala priset för de.. :/
Varje gång ja känner att ja är i en svacka ekonomisk så tänker ja på dessa utlånade pengar.. då blir jag frustrerad, maktlös o irriterad... hoppet försvinner aldrig för ja hoppas verkligen att en vacker dag så får ja tillbaka dem... jag bara önskade den kunde komma nån dag snart...

Fattig är ja väl egentligen inte men de känns alltid bättre om man har lite o falla tillbaka på ifall något oväntat händer.. :)

Har handlat nästan alla julklappar nu o de känns såå bra.. ska man bara slå in dem oxå.. :)

Jag har massa småpyssel o fixa hemma oxå.. denna helg blir de verkligen ingen vila... måste städa o nu menar ja verkligen MÅSTE.. fixa småpysslet måste jag göra oxå.. har många måsten o göra så bara fixa de.. nu i veckan är de träning som gäller så hinner inte börja något då.. måste ju handla ida oxå.. de ekar i kylskåpet.. haha..

Köpte mig en mp3 idag.. började lyssna på låtar o vilka ja kunde ta bort men de va svårt.. min gamla har bara 512 MB o de är ju ingeting.. så nu köpte jag en ny o den har 4 GB.. hihi.. väntar på skiva från en tjej oxå med massa bra låtar så hoppas ja får den snart.. :)

Det närmar sig med stormsteg :)

Mitt humör va verkligen nere imorse av flera anledningar men nu känns de lite bättre.. har pratat med Alexandra o konstigt nog får shopping en alltid på bra humör.. haha..

Ha en skön kväll..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul med nått nytt.

2010-12-08 @ 16:49:22
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Inte vara snäll - säg till dem på skarpen att du behöver ha dem?!

Kramis

2010-12-11 @ 12:46:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback