En dag närmare..

För var dag som går så kommer jag en dag närmare semestern :) guuud vad ja längtar.. vill ha semester nuuuu..
Men men snart iaf.. :)

Helgen va bra fredagen har ja berättat om o lörd oxå för ja va sååå seg på lördagen så orkade inte göra så mycke.. fast va ändå rastlös på något sätt men hade ändå ingen ork o göra nåt.. man är inte van vid o vara uppe sent.. haha..

Söndagen var oxå aningen seg men ja va iaf o tränade Zumba :) såå kul o hon körde två av mina favvolåtar.. hihi tack så mycke.. ;) sen hem o fixade matlådor så ja har lunch i veckan.. spara pengar.. jaja haha.. sen tog ja en låång o skön dusch.. typ resten av dagen innan o efter detta så satt jag på face o pratade med Alexandra.. :)

Min telefon har varit ovanligt tyst förra veckan.. ja smsar o smsar men får aldrig något svar.. undrar om telefonen är sönder.. hm.. ne de vet ja att den inte är men man kan börja fundera :) sak samma vill inte folk prata me mig så vad ska ja göra...

Jag försöker fundera på va ja måste göra innan semestern men ja kommer inte fram ti nåt.. förutom tråkiga saker.. hm.. undra om man ska anlita nån hushållerska el assistent? :)

Idag snöar de lite grann o blåser men är bara nollgrader.. ganska skönt förutom att de blåser då..

Ikväll blir det magdans...

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Tre systrarna i jeans!

Hejjsan!

Allting bra med dig idag? (:

Fin blogg du har!

Kram

2010-12-06 @ 10:38:32
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja,baket blev sådär.. Nya tag igen

2010-12-06 @ 11:40:17
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Emy

Justja, du åker ju snart :)

Om du hinner så kan du väl komma å hälsa på nån dag? Jag slutar kl 19 ända fram till jul typ :)



Kram

2010-12-08 @ 10:39:20
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback