Dumma tankar!!

Åh ja blir så less... imorse började jag tänka på zumba passet min magdans lärare hade som var sååå dåligt... jag har inte pratat med henne om det o efter de passet så har hon inte varit såsom tidigare.. förut så log hon o sa hej (o så mitt namn) men inte nu längre.. nu kollar hon knappt på mig.. :/ så tråkigt.. o vill inte fortsätta magdans nästa år om de ska vara så.. men vill ändå att hon ska förstå hur fel de är o kalla de zumba när de inte är zumba!! inga latinamerikanska steg utan bara dåligt försök ti de o ingen latino musik! kom igen.. musiken är ju allt!! tänkte ringa Abf som håller i detta men såklart hade de stängt på fredagar.. blir så upprörd o irriterad att dessa tankar kom tillbaka... hmpf..

Annars är de bra.. :)

Snabb vändning där.. haha..

Igår var jag på Bodystep o de va nyrelease då va de flera instruktörer o de hade fixat ti sig lite extra för de va skräck tema.. haha.. så kul.. de va lite klurigt men de är de alltid första gången de är nytt.. jobbigt var de iaf.. helt slut sen.. pust.. nu har jag tränat fem ggr denna vecka :)
Efter passet så såg jag killen jag brukade möta på morgonen.. inte sett han på hela veckan.. förrän nu.. men han va på väg in till ett pass o ja ut så vi hejade bara lite o sa att ja har inte sett dig på länge.. allt väl osv.. :) men imorse så såg jag honom :) vi pratade lite.. alltid trevligt.. hihi..

Fredag o solen är på väg upp.. jättefin soluppgång utanför mitt fönster just nu :) Himlen är något så otroligt vacker ibland.. ja är så imponerad..

Jag har så mycket o göra när ja kommer hem o ja vet inte vart ja ska börja... men de är senare... först jobb :)

Ha en skön fredag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en fin helg Åsa! :D

Kramis

2010-12-10 @ 23:36:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback