Vilken helg..

Varit en superkul helg :)

Jobb igår på mässa.. va kul.. alltid roligt o se folk istället för att prata i telefon me människor.. lite omväxling i vardagen :)
Sen åkte jag hemåt.. duscha o käka lite o sen gick ti min kompis C o hennes kille.. de hade fest o va lite folk där så prata lite.. va där någon timme o sen åkte ja in ti stan.. va ju tvungen o vara nykter.. fick skynda mig så ja inte missade Takida.. hann precis ti kvart i nio.. de börja spela nio så mötte upp min bror o hans tjej o nåra ti..

Sen såg vi Takida.. de va sååå bra :) roligt o se dem live.. dock kände ja inte igen så många låtar.. men de va bra iaf.. fotade lite o filmade.. ska lägga in bilder sen.. video på face.. när ja har tid..
Efter Takida så träffade ja oxå S så hon följde me oss o flängde runt.. träffade på min bror igen (killarna ville inte se Takida).. o sen såg vi Petter en sväng.. han va bra live.. brukar inte lyssna på honom men han va bra o snyggt vältränad :) sen ville S ha mat så gick o fixa de o ja ville ha marängswish på mc donald.. lite flaxande :) kom hem vid midnatt.. prova ringa Edde men inge svar.. tvättade mig o sen stupa i säng vid halv ett.. va sååå trött.. somna på en gång.. :)

Idag har ja varit på mässa igen.. dock inte lika länge som igår.. skönt de.. va ti C o lämnade bilen.. såå snällt att ja fick låna.. tack så mycke :) sen har ja inte gjort så mycke... mamma har kommit från finland o vi har ätit lite.. får se.. ska ti brorsan sen tror ja...

Ska vara ledig imorgon istället.. fixa o greja lite.. umgås me mamma.. ska jobba på tisd, födelsedagen.. spelar ingen roll för mig.. onsd åker mamma hem igen..

Ja de va min helg.. stressigt men väldigt kul :)

Hoppas ni haft en bra helg...

Ha de så bra...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback