Torsdag..

Onsdagen försvann fort.. :) jobb o sen salsa.. jisses fick blackout heela tiden... men tyvärr är de inte brist på att jag inte kan stegen utan att min hjärna ställer ti de.. el tankar rättare sagt... ja är så övertygad om att de kommer gå dåligt nästa fredag och ja kommer få blackout så nu går de bara dåligt... men de gick bättre mot slutet...
Jag vill, jag kan, jag ska!!!! slappna av och ha kul... om de vore så lätt som de va o skriva....

Tisd var jag aldrig o träna.. gick en längre promenad hem o de va skönt...


Fick några kommentarer sist o de e kul när folk skriver :) ja förutom reklam sånt struntar jag i.. men iaf så är de ju så att killen jag har ser bra ut o jobbar på hotell.. hans jobb att se till att turister har det bra o kul.. jag kan aldrig vara garanterad att han inte har någon annan o otroligt svårt att få veta eftersom när man frågar så säger dem såklart nej du är den enda... jag vet inte vad jag tror o blåögd som man är så låter man de passera.. får väl se hur länge de varar..
Nu e min kära kompis i Österrike på festival så hon kommer endast finnas på telefon.. annars mailar vi flera ggr varje dag ti varandra :) saknar henne.. känns som att det är något som fattas.... men tur man har telefon.. :)

Fick min mobilräkning o de va iförsig ingen överraskning.. 5 132 kronor.. ooppss :) några är samtal ti Edde när han inte varit på hotellet, när vi ska ses osv.. men mest var de visst telefonsamtal ti Alex o vän här i Sverige.. men men ja ångrar inget.. bara betala o se glad ut :) o tur att man har sparat pengar.. haha..

Idag torsdag.. var på frukostdejt me C o lille V.. möttes utanför mig o promenera ti stan o sen käka frukost o prata.. de va mysigt o väldigt gott... :)
Fullt upp även idag o konstigt nog har ja knappt varit trött senaste dagarna :) ja förutom på morgonen då, jag är ingen morgon människa.. skönt iaf.. o idag ska ja träna!!! om jag så ska sparka o dra mig dit...

Imorgon ska jag o kolla mina fläckar jag fått på armen som såklart nästan försvunnit.. hm.. vet inte va de är.. får se imorgon...

Annars är det bra.. snart helg... :)
hoppas det är bra med alla som läser min blogg.. vilka ni nu är :)

Ha det bra..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

FEMTUSEN?! Oh my good!! haha :) Galet!



Ja, det är svårt med killar borta i Västindien och områdena runt omkring, jag har vänner som varit tillsammans med och fått barn med män därifrån men ingen som är tillsammans fortfarande =/

Jag tycker att ni ska leva vardag tillsammans innan man förlovar sig och gifter sig och allting sånt, så att man inte står där sen. För är det rätt så finns han ju kvar genom åren?



Kramis

2010-08-19 @ 16:30:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback