Tisdag..

Jag var på jobbet heellla dagen o kvällen igår.. kom hem halv nio... pust.. men de gick smärtfritt mötet :) tur de iaf..

När ja kom hem behövde ja bara koppla av hjärnan o de gör man med hjälp av tvn.. haha... nåt konstigt hände med mitt mobilnät oxå.. hade ingen sändning ingen signal så kunde inte ringa, bli uppringd el smsa.. typiskt.. men på morgonen var de tillbaka :)

Fick sms från Alexandra imorse (egentligen igår men kom lite sent).. hennes boy har börjat höra av sig igen o ja är såå glad för hennes skull.. dock har han ny börjat säga gulligare saker än tidigare o som ja väntat nu frågat om mobiltelefon.. hm.. eftersom hon o Angelina vet hur dem killarna är o hur svåra dem är att motstå så funderar hon.. men eftersom ja är hemma nu o inte har några gulliga hundögon el härligt leende som smörar för mig kan ja säga neeeejjj skicka inga pengar.. haha.. annars förstår ja henne helt o hållet eftersom ja själv är i den sitsen.. tänk att vi tjejer är så blåögda/naiva/dumma när de gäller killar o kärlek?? vi vet om de själva men vi kan inte stoppa oss...

Igår kväll när ja kom hem var de 11 grader!!!! hela dagen igår var de ruggig höstkyla.. neeejj får inte bli kallt redan :( vill inte!!!

Fullt upp på jobbet idag men jag var tvungen o ta ett bloggavbrott.. är helt snurrig i huvudet..

Har tänkt träna idag.. för nu är de bra pass o bra tränare.. har man lust/ork o träna då??? nee såklart inte.. nu måste man dra o sparka sig iväg... får se hur de går... min självdiciplin är borta.. skulle ju inte äta godis men igår slant de ner choklad iaf... typiskt.. så bra gick de me de.. men veckan har bara börjat så resten av veckan kanske blir bra :)

Ne nu fortsätta.. HA en bra dag.... solen skiner iaf här...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Dessa killar som leker perfekta pojkar men i själva verket är riktiga cassanovor. Känns som ni blir blåsta hela högen av dem och de är så klart glada över att få lite sex och pengar. Undra just hur många dem har, har ni tänkt på det??Trist att ni går på deras spel bara.



Råkade själv ut för sånt och jag var den enda men icke det, han hade flera andra men sa så klart att han älskade mig hela tiden :(

2010-08-18 @ 14:41:09
Postat av: Lisa

Killar kommer och går men vännerna består..., är faktiskt ngt som alltid är sant! :) Men jag kan nog ställa mig lugnt o skönt i den skaran som är blåögd och naiv... men man behöver friendsen som stoppar en



brr dt lät jätte kallt, här har nog sommaren börjat på riktigt allvar känner jag nu,,, kramar

2010-08-19 @ 05:10:59
URL: http://leezuh.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback