Super!!

Jag var på ett superbra aerobics pass igår.. weeii :) va såå skönt o roligt... handla lite föda o sen hemåt..

Imorse var jag o kollade prickarna o de va inget farligt.. han kunde dock inte säga exakt vad de var men inget farligt iaf eftersom den börjat blekna tom.. känns bra.. lämna prov o fick recept för en annan sak oxå som ja inte tänker skriva om här.. något håller jag för mig... inget farligt dock... Vårdcentralen är ju bara skit blir så less så jag har dragit mig för o ringa dit i flera veckor o med all rätt.. fick mer hjälp när jag gick till en privat läkare.. ojoj.. Sveriges sjukvård alltså...

Fullt upp idag oxå.. pust.. men bra för tiden går fort fort :) snart december va så ja kan åka utomlands igen va?? :)

Prata me Edde oxå igår.. ett långt samtal.. :) dock hörde jag han inte så mycket i slutet.. men ja fick iaf veta att han lär sig engelska nu :) för min skull (Säger han iaf).. tycker det är toppen.. han sa att nästa gång ja kommer då kan han.. hihi.. sen prata vi om att ja ska uppträdda nästa vecka.. fick dock säga de fera ggr innan han förstod men ti slut.. han är så gullig.. (fick höra rykten om att han ska vara gift o ha två barn från nån tjej ti alex men vet inte om ja tror på de.. tycker de e såå mycke som pratar emot de.. typ varje gång ja pratar med honom.. ojoj)..
Ska ringa honom idag oxå.. han försökte säga något igår som jag inte hörde så vill gärna veta vad de var.. hörde bara att han sa next time you come.. hatar dåligt telefonnät.

Salsa ikväll.. bra för jag behöver träning.. är dock borta på månd när vi har nästa träning o sen bara en gång ti innan vi ska uppträdda o ja hoppas vi hinner få in en träning ti.. roligare o träna när vi alla är samlade..
Hoppas de går bättre idag än förra gången men de borde de göra för de va black out o kaos i min hjärna.. :/

Jaja dax o sluta babbla nu :)

Ha en skön fredag...


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Snälla, jag vet att kärleken är blind, men gör ingenting förhastat, ok? :) Bara för ditt eget bästa! Jag vill att du ska springa på din drömprins här hemma och bara leva livet och vardag och allt det innebär! =)

Kramisar från mig

2010-08-22 @ 01:38:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback