Söndag då..

Jepp då var det söndag igen.. den kommer alltid som vanligt hehe..

Igår var jag så slö.. men de e en tid då ja hade kunnat fixa o greja men ja ignorera den stunden o fortsatte kolla inspelade program så då blev ja slö.. jaja de behövdes oxå..

Idag har jag fixat massor.. när den tiden kom så lyfte ja på rumpan o fixade.. plockade grejer för ja vill att de ska vara ordning, va ti tvättstugan o ladda två maskiner, tvättade tre maskiner i lgh oxå.. (har ju egen tvättmaskin).. dammsög, bytte sängkläder, skura golven.. inte så mycke som ja gjorde egenligen men tvättningen tar längre tid än man tror.. höll på från typ ett ti halv sju.. sen gick jag på promenad... jaaa hör o häpna :) solen har varit framme hela dagen så ja gick på en lång promenad o de va skönt.. :) duscha sen o efter de har ja suttit här.. haha..

Men nu blev ja trött.. hehe..

Har inte pratat med Edde sen torsdags.. ja ska fasen hålla mig för nu ska HAN få ringa mig.. så de så.. hihi..

Snart är söndagen över o ny vecka.. imorgon har jag möte efter jobbe o tyvärr missar jag salsa.. :/ vi är klara med koreografin men vi fick nya steg o snurrar.. jisses o vi ska uppträdda den 27:e augusti inte 28:e.... kommer säkert göra bort mig o ja som står längst fram :/ jaja de är framtidens bekymmer..

Sov så gott...


Glöm inte o kolla bilder nedan :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback