Salsa..

Igår var det salsa tajm.. var hem en sväng innan o käka lite mackor o kolla lite tv.. lyckades slumra ti en snabbis oxå.. jisses att de ska vara så svårt o hålla sig vaken... men somnade inte hårt iaf.. tur de :)
Sen gick jag ti salsan.. kom i god tid så hann sitta o pusta ut.. tar ca 35 min o gå.. sen va de hårdkörning av koreografin.. min kropp ville inte få in några av stegen så de gick ok.. är jättenervös dock.. den 28 augusti ska vi uppträda... wow..
Stod o prata med en av tjejerna en stund o ja kom hem vid halv elva.. oopps.. snabbdusch o ja va klarvaken då men ja gick o la mig iaf.. kl va då runt elva så om ja börjat kolla tv el läsa hade ja inte kommit i säng före tolv.. så va lika bra o försöka sova o ja somnade ganska fort kan ja säga.. haha..

Idag känns min kropp konstig.. yr, orklös o allmänt konstig.. kanske är vädret el från gårdagen.. har tagit en alvedon så blir nog bättre.. har inte tid o bli sjuk iaf.. men känns inte som så.. ja iaf.. idag blir de nog lugnt.. ingen träning inplanerad iaf.. hade varit tvungen o gå så lite bra.. haha.. orkar inte gå hur mycket som helst.. 6 km ti jobbet räcker väl :)

Grattis ti min vän S som fyller år idag :)

Ne nu ta tag i dagen..
________________________________________________

De slog mig en sak.. jag vet varför min kropp är konstig... brist på socker.. haha.. jag har inte ätit godis o annat tjafs sen söndags... *duktig jag* kroppen hamnar i panik.. haha.. därför ja är yr o konstig... tror jag iaf.. :)
Var bara de jag skulle säga...

Ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack :)



Ja,det e säkert socker brist.. ha haha...

2010-08-04 @ 14:08:32
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback