Ledig dag?

Ne kan man väl inte påstå.. har flaxat runt hela dagen.. dock sov vi länge ja o mamsen.. igår var vi hos min bror.. de va mysigt.. käka tacos o kollade på deras spanien bilder... när vi kom hem så kolla vi mina bilder o sen lite tv.. läste lite oxå.. :) kom i säng typ halv tolv...

Iaf vi sov ti tjugo i elva ida o de va skönt dock va ja såå trött hade kunnat sova längre men la mig i soffan istället.. slöade lite o sen for vi o handlade.. har aldrig handlat så länge o för så mycke förut.. 750 kronor.. wow.. fast mycke mat o så grejer ti tårta o sånt.. :) sen for vi hem.. fixa me tårta o mamma gjorde mat åt mig :) massor med matbackar nu.. hihi sååå bra.. frysen är full.. :)
medans mamma gjorde mat så dammsög ja o städa badrummet o torka golvet o diska.. skönt o få de gjort..

Sen har jag varit på salsa koreografi.. de gick väldigt bra.. nästan lärt oss hela nu... bara sista slutpositionerna kvar.. :) va helt slut men sen for ja o hämta fika som en bekant gjort.. o sen hem o fixa ännu mera lunchlådor o duscha o fick ner fikat i lådor oxå.. o sen diskat igen.. o sen fick ja äntligen sitta ner o pusta ut.. jisses.. min kropp är helt slut men ja är klarvaken.. känns de som iaf..

Ska ringa Edde om några minuter.. prova iaf.. får se om han svarar.. förut va han upptagen..

Idag har ja fått veta att min barndomskompis kommer imorron.. ska bli såå kul.. jag fyller ju år imorgon så är några som kommer o fikar.. :) ska bli trevligt.. mer folk än förra året o då fyllde ja ändå jämnt men min kompis krets ändras år för år.. iaf så kommer min barndomskompis o hon ska sova över oxå.. så blir ja o mamma o hon.. ska bli så kul :)

Ne nu ska ja avvika.. bilder kommer sen från helgen o från min födelsedag.. :) de e fullspäckade dagar nu framöver.. längtar ti helgen för då ska ja inte göra nåt...

Sov så gott...

Kommentarer
Postat av: Susanne

GRATTIS på födelsedagen.. Vad roligt att din barndomskompis kommer och ska sova över.. Riktig tjejkväll. :)



Vi ses sen.

2010-08-10 @ 09:34:58
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback