Bästa starten på veckan..

Fick mig en trevlig överraskning när jag kom ut från badrummet imorse.. missat samtal på mobilen.. mamma tänkte ja då.. (inte så många som ringer mig tidigt) men icke.. de va min baby :) så ringde upp honom.. han låg o sov el skulle.. kl va ett på natten.. han va så gullig :)

De lönar sig visst o inte ringa på några dagar... hihi..

Varit full rulle på jobbet.. på lunchen försökte ja växla pengar som ja fått men gick inte så bra.. vilka avgifter de tar.. irriterad.. tänk att de tar betalt för fasen allt nu för tiden... grr...

Väntar på ett möte nu.. halv sju ska de börja men måste gå hämta mat o en snubbe ska komma med grejer från mässan.. ställa i ordning telefon o sånt måste ja oxå göra..

Aningen trött just nu o godis sugen så ja blir galen.. började ju i augusti att skärpa ti mig o inte äta onyttigt på veckorna o de gick bra första veckan sen fyllde ja ju år o då gick de åt skogen.. haha.. men nu ska ja skärpa mig igen har ja tänkt mig.. svårt första dagarna dock... :/ o ja har godis hemma så får se hur detta går.. haha..

Missar salsa träning idag.. hade verkligen behövt gå på den... kan inte riktigt snurren som är med i sista stegen... snurrar överhuvudtaget är svårt för mig.. spänner mig o då går allt fel.. måste slappna av.. coola ner.. haha..
Nästa vecka har vi första uppträdandet ja kommer o vara sååååå nervös.. :S

Ne ska gå göra lite nytta el nåt..

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback