Utmaning..

Hittade denna utmaning hos Caroline. Var tvungen att anta utmaningen.. hihi

Blogg jag läser först: Beror på vilken dator jag är vid, oftast MissThessans, Susannes, Carolines eller Saras.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Kisses el någon av dem där småtjejernas.

Kändisblogg jag följer: Ingen

Mest kända bloggare jag sett IRL: Tror inte 50 cent bloggar faktiskt :)

Första bloggen jag började följa: Oj.. ingen aning om vem som var först men säkert någon av ovanstående.

Bloggare jag beundrar och varför: Modebloggare som orkar blogga om varje dags klädesplagg och lägga upp bilder. Beundrar även dem som skriver om allt i deras liv på nätet.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Tyvärr inga, är för okänd för att känna några pengar.. haha..

Då hatar jag att blogga: När jag är trött och man inte ser att det varit så mycket liv på bloggen

Då älskar jag att blogga: När jag får snälla kommentarer :) tackar ;)

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Susanne, Caroline och Miss Thessan

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla som läser :)


Kommer mer om mitt liv senare :P

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skoj :)

2010-04-21 @ 09:48:10
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Har inte prövat byxorna ännu... hi hi hi.. Ska göra det ikväll.

2010-04-22 @ 09:08:07
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback