Trubbel i paradiset..

Ja just nu är det verkligen de..

Pratade med Edde inatt o först lät han bra men sen när han frågade om pappret som ja måste skicka ifall han ska komma hit o ja tvekade igen så blev han sur.. han sa att vi skulle skita i allt o sen nåt ja inte förstod o så la han bara på.. :S

Jag ringde upp direkt o sa att ja inte förstod honom o då sa han igen att vi skulle skita i allt o lite mer bla bla.. de kändes inge bra.. :/ frågade varför han inte säger att han älskar mig längre o då sa han att han är fundersam.. o de låter verkligen inge bra sen sa han bara att vi ska prata idag.. så ja ska ringa han sen...


Idag har ja inte gjort mycke.. har flera filmer inspelade.. el hade.. nåra har ja nu sett :)

Har varit o lagt in sommardäcken i bilen o sen fyllde ja på luft.. ska få hjälp me att byta dem imorgon..

När jag höll på ta upp däcken så hade ja problem i dörren på väg ti bilen.. jaa såklart går de förbi massor me folk just då men inte en enda jäkel kom fram o höll upp dörren.. o sen rullade däcken iväg o en kvinna stod o stirrade när ja höll på jaga däcken som rullade iväg.. ok inget for åt hennes håll men ändå.. bara står o stirra.. gillar inte Sverige när de gäller den sidan av folket.. hm.. de gick bra iaf ja fick dem in i bagaget..

Ska kolla Fantastic four nu..

Ringde Edde förut o han hade såklart inte tid o prata.. han ville att ja skulle ringa kl tolv inatt (18 där) men ja kan inte vara vaken så länge.. fast egentligen har ja verkligen lust att göra de för ja vill veta.. ja blir galen när ja inte vet va som är fel.. o han säger inte längre att han älskar mig :( de gör mig såå lessen i hjärtat...

Ska prova ringa han imorron..

Nu Gossip girl som ja spelat in...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback