Trött..

Förstår inte varför man är konstant trött.. det börjar gå mot vår då ska man väl bli pigg?? Nu är det faktiskt plusgrader tom.. tror att de har minskat med snön under helgen.. fast nu är den grå/svart o bara äcklig.. hundbajs o sånt börjar komma fram.. bläää.. kan de inte hoppa fram ti grönt istället :)
Solen har lyst med sin frånvaro o den behöver ja.. ge mig sool!!

Inatt fick jag sova iaf.. gick o la mig vid 23 tror ja somnade relativt snabbt.. drömde om Edde såklart o lite annat men inge hemskt nu iaf.. skönt de..

Igår efter jobbet så orkade jag inte dra mig ti träningen.. fy på mig.. men de va såå skönt o kolla tv istället o ligga i soffan :)

Ringde Edde vid halv nio.. han har ju ramlat med mopeden o kostnaden för den o läkarkostnaderna är en del för han o såklart tycker han att ja ska betala de.. han får ju inte heller jobba på nåra dar så han går hemma.. tycker verkligen sååå synd om han men han har klantat sig så han får lära sig att växa upp.. om han kör som en galning så händer sånt.. han borde veta de eftersom han ramlat förut o va nära att göra de när ja va där..

De värsta är att eftersom han kan lite engelska o ja kan ingen spanska så kan jag inte förklara för han... han blev jättesur när jag sa att ja har inga pengar o skicka.. verkligen sur.. han hade inget o säga o slutade med att han bara la på :/
Pratade med hans kompis sen.. han va dock ledig så han var inte i samma stad som Edde.. men fick iaf säga lite grann ti han o han sa att han skulle prata med Edde så hoppas han gjorde de.. ja skulle ringa upp han o höra va han sagt men jag fick inte tag på hans kompis sen.. o vid 23 va ja tvungen o gå lägga mig.. får väl se nästa gång ja ringer Edde.. han brukar inte bli så glad när jag pratar me hans kompis men ibland måste ja faktiskt när han inte förstår mig.. när ja prata me Edde så vill ja bara skicka pengar ti han men o andra sidan så känner ja att han får fasen skylla sig själv.. inte min sak o lösa ut han när han klantar sig.. *försöker intala mig de*

Jag har lite ångest att ja inte tränade igår.. men de va skönt o ligga o slappa.. hehe.. idag ska ja iaf träna.. bra pass o bra tränare så bara lyfta på rumpan o dra sig iväg.. behöver diska oxå men de e sååå tråkigt.. fast går fort när man väl gör de :)

Men först... jobba..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Helt ärligt.. Han får fan skylla sig själv.. Du kan inte hålla på att skicka pengar hela tiden.. Det är hans problem att lösa.. Och om han blir sååå sur att du inte skickar pengar,så han lägger på,då är han definitivt fan inte värt det.. Var stark...



2010-04-07 @ 11:26:37

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback