Söndag..

Igår kväll va de lugnt.. kolla tv o så.. la mig ganska så tidigt.. orkade inte ringa Edde.. konstigt men ja orkar inte höra hans pengasnack...

Idag vaknade ja vid åtta men somnade om o drömde bra så gick upp elva.. hehe.. sen har ja kollat lite tv o vaknat ti liv.. fixade pyttipanna så ja har lunch i veckan.. tror min stekpanna gått sönder oxå.. hm.. sen plockat lite o greja.. duschat så man är ren imorgon o packat för ja ska till Kiruna imorron på möte..

Prata inför folk igen.. är lite nervös men nu förlitar ja mig nästan på mina papper.. kanske inte så bra men ja är nog ingen talare.. men ja försöker iaf o de måste man väl få lite cread för..

Skriver nu med min vän i Österrike.. Anabel.. träffa henne första gången ja va i Domini.. har henne på face så vi skriver på den där chatfunktionen.. hon skrev att hon åker till Egypten istället för Domini.. trist.. hade varit såå kul om vi åkt tillbaka.. hon vill tebax men hon har inte tid..

Prata me Edde precis oxå.. han va inte pratsam o återigen så sa han inte att han älska mig.. han gör väl inte de nu för att ja inte skickar pengar.. så trist att de ska hänga på de där jädrans pengar.. han sa kiss iaf.. o ja sa att ja åker bort imorron men ja vet inte om han fatta de.. s*itsamma ja kan iaf inte ringa han imorron.. har ingen lust o prata me han när han är sur o bara pratar om pengar..

Nu ska jag kolla inspelade Gossip girls..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Bra,stå på dig.. han ska inte ha dina pengar.. Kan han fan skaffa själv..

2010-04-11 @ 20:59:39

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback