Onsdag.. kom på en sak..

Igår var en fullspäckad dag. Det var sol och den va såå efterlängtad.. allt känns så himla mycke bättre när solen är framme. :)
Iaf så var det massor o göra på jobbet o sen så hade de bytt tränare så jag var på Bootcamp istället för yoga o gu så jobbigt de var hon är stenhård tränaren men väldigt kul :) sen var jag på salsakursen.. åhhhh de är såå kul med salsa :) trots att min kropp var helt skakig efter träningspasset så hade ja kunnat dansa salsa heela natten.. hihi..

Min vän C va oxå med så de va himla kul o träffa henne igen o göra något tillsammans. Jag älskar verkligen salsakursen o hon som har kursen är jättebra :) längtar såå mycke ti nästan onsdag.. :)

Jag kom hem igår vid halv elva o sen tog ja en snabbdusch o sen sängen.. va ganska så trött..

I tisdags var jag förresten på två pass.. :) himla skönt va de.. dock var ja lite snurrig mitt huvud var inte riktigt med men de gick bra.

Idag är det en del på jobbet oxå.. förbereder inför helgens möten.. sen blir det träning och sen ska jag på förhandsvisningen av En galen natt. Gratis bio är väldigt bra :) får se om jag får med mig någon.. har frågat han ja träffa i fredags men han var upptagen o en annan kompis var upptagen har frågat C så får se.. hon ska höra av sig under dagen.. annars går ja själv.. :)

Jag känner mig såå trött nu o tyvärr får ja inte vila i helgen.. imorgon dock..

Min styvfar fyller år idag så ska ringa o gratta..
_________________________________

Kom på en sak jag glömde skriva förut..
Igår var jag o gjorde ärende på stan o så skulle jag fråga pris i kassan, då stod kassörskan o prata flytande spanska med några andra kunder.. jag blev sååå avundsjuk.. frågade henne vart hon lärt sig prata.. hon sa bara vi kan säga att de var en kille inblandad.. såå synd att Edde är så dålig på engelska o att ja är så feg som inte vågar prata spanska ti han.. de lilla jag kan..
Jag har tyvärr ingen ork att sätta mig o plugga.. grammatik o sånt sk*t orkar ja inte med.. blää.. har försökt en gång o de räckte.. ska köpa cd skivor o lyssna på.. nångång :)

C har ringt så jag får sällskap på bion.. ska bli kuul :) ska träna halv sju o sen duscha på träningen.. skönt.. passa på o basta lite :)

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback