Ny vecka..

Känns som måndag men det är tisdag.. lite kort vecka.. fast man blir lite dagvild..

Inatt har jag igen sovit dåligt.. el rättare sagt drömde bra dröm o ville inte somna.. vred o vände på mig (drömde om 50 cent igen.. hihi) sen på morgonsidan vaknade ja ti liv el kom ur min remsömn ganska tidigt.. då drömde ja hemsk dröm.. :S en gubbe som gjorde folk medvetslösa fast de va i vaket tillstånd.. har sett de i criminal minds nångång.. vet inte varför de kom upp i min dröm.. läskigt var de iaf.. sen ringde kl..
kände mig ändå ganska pigg när ja gjorde mig i ordning o traskade ti jobbet.. men när ja kom ti jobbet var jag helt snurrig o ont i magen.. kändes som ja skulle spy el nåt :S men icke de.. mår inte illa nu men jag är snurrig i huvudet.. :/ har den där kvinnoveckan, röda veckan, lingonveckan, roliga veckan.. ja kärt barn har många namn hehe.. har kanske järnbrist el nåt...

Känner inte för att träna idag.. sådär tränare halv sex o då vill ja inte gå.. borde gå på Bodystep men de är högt konditionspass på bräda o de känns som att ja kan ramla då.. Bodybalance är det oxå ikväll.. de e skönt pass men just nu vill jag bara hem ti soffan.. inge bra o vara långledig.. man kommer ur form då.. haha..

Ingen salsa i veckan för de e påsklov.. trist men den som väntar på nåt gott.. vet fortfarande inte om ja ska anmäla mig ti den andra kursen.. kanske blir mycke me två sena kvällar i rad plus jobbkvällar o kommande jobbhelg.. får fundera..

Saknar min baby o tänker på samtalet igår.. saknar havet o stränderna.. o han då såklart.. o dansen :)

En vän är i Thailand nu.. el två faktiskt.. en av dem är en gift kvinna nu.. de gifte sig på en strand idag vid lunchtid.. va härligt.. de vore ju en dröm o göra de.. hade iförsig säkert kunnat vara gift just nu men vågar inte riktigt gifta mig me Edde utan att veta va de praktiskt innebär.. vill ju gärna veta att vi har en framtid ihop..

Iaf grattis ti V o T på er dag.. hoppas jag får se bilder :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Åh! Jag ska gifta mig barfota på en sandstrand! :D



Det är en dröm :D



Men det där med drömmar.... jag drömmer alltid mardrömmar. Varje natt. Det är inte kul att inte få sova ordentligt.... hoppas att du är pigg idag ändå!



Kramis

2010-04-07 @ 08:41:21
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback