Möte..

Mötet gick bra.. var hel dag igår.. upp tidigt o sen möte hela dagen.. tyvärr kom inte hon från Sthlm så min chef höll ställningarna.. på både gott o ont.. sen hängde jag me dem som ja känner på mötet o sen var de middag halv sju.. de va trevligt o god mat.. speciellt efterrätten då.. hihi..

Idag var de möte o de gick bra.. mjukglass maskinen va dock sönder o de gjorde mig irriterad.. men tog igen mig me godis som ja haft kvar från förra helgen.. kom hem från mötet vid halv två.. sen dess har jag legat på soffan o kollat tv.. är ganska såå trött.. :/

Blir tv resten av kvällen o imorgon jobb som vanligt...

Tänkte ringa Edde ikväll oxå... om ja inte missar tiden.. måste ju ringa mellan 20-21 för de e då han inte jobbar.. nästa gång är vid midnatt o då sover jag..

Inatt drömde jag en marddröm.. sällan jag gör det men inatt el imorse gjorde jag de.. vaknade o hjärtat slog jättehårt.. va rädd när ja vaknade.. såå läskigt :S

Har inte hänt så mycke annat..

Hoppas alla haft en skön helg...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback