Fundersam..

Nu är det jag som är fundersam.. dock är det inte om Edde utan resan till Dominikanska.. nu går nämligen flyg dit via Fritidsresor.. ja som ringde o frågade dem varför de inte hade avtal med hotellet ti vintern för bara några veckor sen och nu går de iaf flyg dit.. dock bara två eller fyra veckor.. o tjejerna som ska dit ska vara tre.. :/ hm vad ska ja göra??!!
Jag måste åka ti Domini igen.. måste få avslut känns de som.. fast risken är väl att de blir hundramiljoner ggr jobbigare.. el beror på hur allt löser sig me Edde men de e för tidigt o säga nu.. ja kan inte direkt sudda bort mina känslor för honom bara sådär.. :(
Jag ska inte ringa honom iaf.. de har ja bestämt mig för..

Idag har det varit halvdag på jobbet.. inte helt fel.. dock var de omöjligt o få tag på folk idag.. så va väldigt lugnt.. sen var jag o luncha me C, hennes söta son V o hennes mormor.. vi gick lite på stan oxå.. köpte en ram ti min bild där ja o mina syskon är tillsammans.. fick mysa me V o de va så härligt :) de e inte fel o mysa me en bebis.. hihi.. fast vill inte ha någon ännu ja nöjer mig med o mysa me dem i min närhet..
När vi skjutsat hem hennes mormor så for vi o handla på willys.. el handla o handla köpte mest frukost.. o så hitta ja filmer :) ja o filmer.. hihi.. iaf så köpte ja Ice Age 1 o 2 (de va två filmer i ett) o sen köpte ja Djävulen bär prada och Bröllopsduellen.. de va oxå två i samma.. de kosta 79 kr styck :)
De har varit en mysig dag/em..

När jag kom hem så har jag plockat tvätt o plockat i lgh.. tvättar.. just ja maskinen är klar kom ja på nu.. o sen har ja diskat.. gillar inte när de e oordning så brukar plocka o så lite då o då..

Har pratat med syrran oxå.. o prata me min vän T tidigare idag..

Jag är tröttis.. blir tidig kväll..

Jag ska dra mig upp imorgon o gå på morgonpasset.. de e superbra tränare så måste orka..

Tror ja såg kiosk killen på stan han hade varit på bolaget.. men han såg dock inte mig..

Det har snöat idag.. el de är inte vitt på marken direkt men de kom nåt som liknade snö iaf.. inge kul väder direkt.. perfekt filmväder.. hihi..

Nu blir de tv.. ha en bra kväll...

Skriv gärna en kommentar..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker att du ska släppa Edde.. Han sårar dig bara,och vill bara åt dina pengar.. Åk nån annanstanns i stället.. Han e inte riktigt 100...

2010-05-01 @ 11:38:47
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Someone

Håller med Susanne! ;)

2010-05-03 @ 02:56:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback