En galen natt..

Så heter filmen jag såg igår och den va sååå bra :) Skådespelarna är inte några som jag direkt gillat förut men i denna film var de suveräna.. Mark Wahlberg var med oxå o han är bara sååå snygg.. vältränad o grrrr.. hihi..
Om ni kan så se den!! Klart sevärd..

Kom i säng vid halv tolv.. jisses va trött jag var i morse.. ville inte gå upp.. :/

Jobb nu o sen ska ja fixa lite hemma, panta burkar, handla lite, diska, göra matbackar, duscha o måla naglarna tänkte ja.. o sen lägga fram kläder o sånt inför imorron.. sen ska ja bara ta de lugnt..

Kan bli eventuella strul inför helgens jobb.. en av huvudpersonerna ska komma från Sthlm och de går ju knappt några flyg.. nu svarar hon inte telefon heller.. måste kolla om hon tagit reda på något annat färdsätt.. annars måste vi planera om i programmet.. en hel del..
Hoppas verkligen de löser sig.. annars ska de nog bli kul i helgen.. :) *hoppas jag*

Startar 10 imorgon men måste vara på plats innan det såklart o fixa ordning allt.. jaja de ska nog gå bra.. bara hon från Sthlm kommer..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback