Blir galen snart..

Nu är jag spyless.. där jag jobbar så håller de på bygga om bottenvåningen.. jag sitter på tredje våningen.. de gör helt ny entré och flyttar väggar m.m. dvs de borrar och håller på som fasen.. o de har gjort de sen februari..
Ibland borrar de på två ställen samtidigt o de går inte o höra sig själv tänka då ens.. nu springer de till ventilationsrummet som råkar då ligga på samma våning där vi sitter o dörren är låst så jag måste springa som en jojo o öppna den.. mitt jobb har ingen bra arbetsmiljö just nu.. grrr..
De ska förhoppningsvis vara klara nu i maj.. var tanken från början iaf.. men man vet ju hantverkare..

Annars då??
Joo hyfsat.. träningen igår gick super.. kände dock att min mage försvinner ju aldrig.. ena stunden känns de jättebra o sen inte.. de är bara magen ja stirrar mig blind på.. el magen o höfterna.. men men tränar ju oxå för att de e kul.. därför går jag då inte på vissa pass..

Men idag är det bootcamp (aerobics o styrka) med en superbra o hård tränare :) sen är det salsa igen.. jaaaa :) ja vill träna salsa varje vecka.. synd att de inte igår som träningspass.. hihi..
Såg igår att jag mest troligt kommer missa sista gången :( måste åka iväg med jobbet.. o de gillar jag inte.. men tyvärr går jobbet före..

Försökte ringa Edde igår men den var avstängd igen.. börjar verkligen fundera på om han undviker mig.. de gillar jag inte.. ska försöka o inte ringa på några dar.. fast de e lättare sagt än gjort.. vill verkligen veta vad han funderar på.. :/

Ja mer än så händer inte just nu.. ska gå äta mat..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Var stark,ring inte.. han kan fan ringa dig... Varför ska alltid du ringa.. Om han e sur,så beter han sig som en barn unge,.Det säger ganska mkt om honom... Pengar,pengar...

2010-04-28 @ 13:13:57
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback