Arg...

De är ja just nu.. såå förbannad.. dels för att de tar 35 min o starta denna jäkla dator o den har inte ens uppdaterat antivirus prog.. men de va en annan sak..

Jag har pratat med Edde.. fick tag på honom för han är ledig o han hade hans pappas telefon.. hans telefon har nämligen gått sönder.. så tog ett tag när han förklarade att han har stora problem då.. han kan inte ringa någon inte ens sin mamma som jobbar i Punta cana.. hon bor inte hemma med övriga familjen nämligen.. iaf.. efter att han förklarat de så kom de ja väntade på.. baby.. for 115 dollar så kan han köpa en telefon..

Ja blev tyst o fundera.. sen sa ja i can´t.. ja måste betala mina räkningar oxå men han vet inte vad bills betyder.. hörde att han blev lite sur o besviken.. sen sa han nåt o ja sa nåt o så sa ja att han har inte sagt att han älskar mig sedan olyckan där.. el jo han kanske sa de en gång men de har inte varit som de va förut.. o så försökte ja få ut vad han menade sist vi pratade men vet inte om han fatta de..

Sen lägger han på!! hatar när man gör de.. så ja ringde upp o han ville inte lyssna.. men då tvinga ja honom o lyssna.. o så sa ja att han inte sagt nåt ti mig sen olyckan o då kan man verkligen tro att han har älskat mig för pengarna.. men ne han sa att han älskar mig o saknar mig o att han är omringad av tanter som vill vara med honom men han säger att han har någon annan.. säger han iaf..

Ja hann faktiskt säga nånstans där att ja kanske kommer dit.. kanske inte är de bästa o säga när han har problem men fasen han har alltid problem.. de som Angelina sagt stämmer.. de e egoistiska o bara tänker på sig själva.. hon tror oxå att de har andra men de vägrar ja inse.. mest för att han säger sånt.. de e tjejer runt honom men han säger nej.. o hon säger oxå att han förstår inte hur mycke ja gör för honom o guu va de stämmer.. han är i mitt bakhuvud heeela tiden.. han vet inte om att ja går på salsakurs har inte sagt nåt..

Sen säger han att vi höres om 5,6,7,8,9,10 månader.. o ja bara du krossar mitt hjärta när du säger sådär.. då veknar han lite o säger att han visst älskar mig för mig o att han saknar mig men fasen de känns inte så när han säger så.. han har problem nu o vägrar se nåt annat.. de förstår ja men de går fasen o ringa via hans kompisar o de sa ja men då förstår ja att han har prioriterat o lånat deras telefon för att ringa hans familj.. o de förstår ja väl men har han inte tänkt prata me mig någonsin?? ja då tänker han inte låna hans kompisars telefon för o ringa mig.. de har han gjort tidigare ju.. el kanske inte ringt men iaf skickat sms.. (säkert hans kompisar)..

Han sa bara vi hörs.. ja bara men när.. vi hörs o sen blev ja bara tyst o de slutade med att han la på luren.. han gjorde väl de för han trodde vi var klara.. inget är som de var förut...

Ja vill bara gråta just nu men ja kan inte.. ja blir som en isklump.. fast inom mig skriker ja o gråter för full hals..

Min utmaning just nu är att inte ringa honom el hans kompisar på iaf en månad.. o även då vet ja inte om han ens bryr sig.. de gör han iaf inte nu..

Nu ringer en kompis...

Prata me henne om detta.. men glömmer ju o säga saker o glömmer vissa saker här som han sa o som ja sa.. de gick inge bra iaf o han är som han ALDRIG varit förut..

Nu ska ja gå sova iaf..
Sov gott..

Kommentarer
Postat av: Lie

Hej gumman!



Tycker du ska ta en riktigt stor funderare..... känns som om du bara blir sårad av det här.



massor med kramar

2010-04-30 @ 05:31:20
Postat av: Carolina

Håller med föregående...

2010-04-30 @ 18:02:43
URL: http://carolinaaohlund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Håller oxå med..

2010-05-01 @ 11:36:24
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hej gumman!



Tycker att du ska försöka släppa allt som är där borta, saker är så annorlunda när man är på semester. Och det verkar tyvärr som att han är lite penga-galen... försök att leva ditt liv här hemma och träffa någon här hemma i Sverige som du kan ta med på dina resor istället.



Jag lovar - en dag kommer prinsen, när man minst anar det! Det är ingen klycha :(



Kramis

2010-05-01 @ 22:53:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback